Doprava a platba

Ak si u nás plánujete objednať tovar, určite vás bude zaujímať, ako to funguje s platbou a dodaním tovaru. Ak celková cena objednávky presahuje 90,00 €, potom je doprava na celom území Slovenska bezplatná, ak je celková suma objednávky nižšia ako 90,00 €, potom vám bude účtovaný poplatok od 5,00 € do 7,00 € v závislosti od zvoleného spôsobu dopravy a platby. O týchto postupoch sa zmienime nižšie.

EXPEDÍCIA TOVARU

Všetky výrobky, ktoré sú označené ako Skladom, sú skutočne skladom a ak si objednáte tovar v pracovný deň do 12:00 a ako formu platby zvolíte platbu kreditnou kartou alebo na dobierku, balík odošleme v deň objednávky a na druhý deň vám zavolá kuriér a s úsmevom vám tovar odovzdá. Ak sa stane, že o rovnaký produkt (zľavová akcia, výpredaj,...) má záujem viac zákazníkov a je vypredaný, budeme vás kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe. Vo väčšine prípadov sa nám podarí zabezpečiť niekoľko ďalších položiek a v takom prípade zásielku odošleme približne do troch pracovných dní.

Výrobky, ktoré sú označené ako Na objednávku, sú často vo výrobe a je vhodné sa informovať o presnom čase ich dodania, napríklad e-mailom na info@2sport.sk.

Výrobky označené ako momentálne vypredané sú momentálne vypredané a ich dodanie sa očakáva až v nasledujúcej sezóne. Napríklad kolobežky sú zásobené od jari a činky od začiatku jesene.

PREPRAVA TOVARU

Doručenie tovaru na vašu adresu prostredníctvom prepravnej služby GLS

Doručenie sa uskutočňuje osobe uvedenej na adrese pri zadávaní objednávky. Po odovzdaní zásielky vodičom dostanete e-mail s odkazom na sledovanie zásielky. Nasledujúce ráno dostanete e-mail s približným časom doručenia, číslom vodiča a možnosťami presmerovania zásielky na miesto odovzdania alebo na iný deň. Doručenie sa uskutočňuje v pracovných dňoch medzi 9:00 a 18:00 a my ako predávajúci nemôžeme nijako ovplyvniť čas doručenia na vašu adresu.

Doručenie do pobočky GLS ParcelShop

Zásielka bude uložená na pobočke, ktorú ste si vybrali počas výberu dopravy v nákupnom košíku. Po odovzdaní zásielky vodičom dostanete e-mail s odkazom na sledovanie zásielky. Zásielku môžete sledovať na webovej stránke gls.cz. Keď je zásielka pripravená na vyzdvihnutie, dostanete SMS s PIN kódom, bez ktorého nie je možné zásielku vyzdvihnúť.

Dodanie tovaru na adresu doručovateľskej služby 123kurýr  

Doručenie sa uskutočňuje osobe uvedenej na adrese pri zadávaní objednávky. Po doručení zásielky vodičovi dostanete e-mail s odkazom na sledovanie zásielky. Na druhý deň ráno dostanete e-mail s približným časom doručenia, číslom vodiča a možnosťami presmerovania zásielky na miesto odovzdania alebo na iný deň. Doručenie sa uskutočňuje v pracovných dňoch medzi 9:00 a 18:00 a my ako predajca nemôžeme nijako ovplyvniť čas doručenia na vašu adresu.

Doručenie objemného tovaru na adresu prepravnou službou GEIS 

Doručenie sa uskutočňuje na adresu uvedenú počas procesu objednávky. Po odovzdaní zásielky vodičom dostanete e-mail s odkazom na sledovanie zásielky. Nasledujúce ráno dostanete e-mail s približným časom doručenia, číslom vodiča a možnosťami presmerovania zásielky napríklad na miesto odovzdania alebo doručenia v iný deň. Doručenie sa uskutočňuje v pracovných dňoch medzi 9:00 a 18:00 a my ako predávajúci nemôžeme nijako ovplyvniť čas doručenia na vašu adresu. Veľký tovar sa dodáva na palete a bez správneho vybavenia je veľmi ťažké manipulovať so zásielkou. Vodič prepravnej spoločnosti je povinný vyložiť zásielku len v bezprostrednej blízkosti zadnej časti svojho vozidla, následná manipulácia so zásielkou je na vašu zodpovednosť.

PLATBA ZA TOVAR

Platba pri dodaní

Tovar zaplatíte vodičovi prepravnej služby pri prevzatí zásielky v hotovosti alebo kreditnou kartou (v závislosti od typu zásielky).

Platba kreditnou kartou ONLINE    

Online platba kreditnou alebo debetnou kartou prostredníctvom rozhrania ComGate. Keď si vyberiete tento spôsob platby, budete po potvrdení objednávky presmerovaní na zabezpečené rozhranie ComGate, kde dokončíte platbu kartou. Transakcia sa okamžite zobrazí v našom systéme a tovar môže byť okamžite odoslaný

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Platba bankovým prevodom

Na základe faktúry zaslanej na váš e-mail najneskôr nasledujúci pracovný deň po objednávke prevediete sumu na náš účet. Tovar je odoslaný po pripísaní platby na účet.