Jarný výpredaj je tu! Odštartujte jar s tovarom za najlepšie ceny.

Po - Pá 7:30 - 16:00
sk-SK
Slovak
cart
Košík
menu

Vrátenie tovaru a reklamácie

REKLAMÁCIE TOVARU

Ak ste si u nás zakúpili tovar a počas jeho používania ste zistili chyby výrobku, najjednoduchším spôsobom, ako postupovať, je reklamovať tovar.

Reklamácia je uvedenie vady alebo nedostatku výrobku, oznámenie, že výrobok je chybný. Záruka sa vzťahuje na výrobné alebo skryté chyby výrobku, nie napríklad na bežné opotrebenie alebo mechanické poškodenie. Po zistení závady odporúčame, aby ste výrobok ďalej nepoužívali a nezvyšovali riziko vzniku ďalších závad, nedodržanie tohto odporúčania bude mať za následok neuznanie reklamácie v reklamačnom konaní.

V prípade reklamácie si vytlačte reklamačný protokol, ktorý po vyplnení priložíte k zakúpenému tovaru. Je dôležité, aby ste ho vyplnili správne, t. j. meno, adresu, telefónne číslo a e-mail pre následnú komunikáciu. Aby sa predišlo následným komplikáciám, opis závady by mal byť čo najpresnejší a nemal by znieť napríklad "Korčule sú pokazené" alebo "Stroj nefunguje". V takom prípade nemôžeme zaručiť presnosť a úplnosť reklamácie.

Najlepšie je kontaktovať nás na e-mailovej adrese reklamace@2sport.sk a my po dohode s vami zabezpečíme vyzdvihnutie tovaru u nás, aby ste nemuseli platiť žiadne náklady na dopravu.

Ak sa rozhodnete zaslať tovar priamo na reklamáciu môžete ho zaslať akoukoľvek kuriérskou službou na túto adresu:

ABISTORE Sport s.r.o., Cihelna Hlučín - hala č. 8, U Cihelny 230/3, Hlučín, 748 01, Česká republika.

Pri odosielaní reklamovaného tovaru je potrebné, aby bol riadne vyčistený a zabalený tak, aby zodpovedal prepravným podmienkam vami zvoleného prepravcu. V najlepšom prípade v pôvodnom obale. Ak to nie je možné, zabezpečte, aby bola krabica dostatočne vyplnená (bublinková fólia, kartónová výplň atď.), aby sa zabránilo ďalšiemu poškodeniu počas prepravy, na ktoré sa reklamácia nevzťahuje.

Zásielka musí obsahovať: reklamovaný tovar (vrátane kompletného príslušenstva), doklad o kúpe a reklamačný protokol.

Ako spotrebiteľ máte nárok na náhradu nevyhnutných nákladov spojených so zaslaním tovaru na reklamáciu. Vo väčšine prípadov uhradíme náklady, ktoré s vami dohodneme ako "primerane vynaložené". Ako príklad môžeme uviesť, že nám môžete poslať kolieskové korčule prostredníctvom pošty za 8,80 € (cena platná od 1.5.2022) a my vám túto sumu preplatíme; ak nám korčule pošlete osobne, napríklad z Bratislavy (do Ostravy) a precestujete spolu 800 km, pravdepodobne vám tieto náklady odmietneme preplatiť.

Do troch pracovných dní vám zašleme potvrdenie o prijatí reklamovaného tovaru na váš e-mail.

V prvom rade sa pokúsime tovar opraviť alebo naň poskytnúť zľavu. Ak to nie je možné, tovar vymeníme za nový. Ak ani to nie je možné z dôvodu nedostupnosti tovaru, vystavíme vám dobropis.

Podrobnejšie informácie nájdete na adrese https://www.2sport.sk/obchodne-podmienky/.

 

VRÁTENIE TOVARU

Spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru alebo odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak kúpa obsahuje niekoľko druhov tovaru alebo sa skladá z viacerých častí (stačí odoslať 14. deň lehoty). Ak sa kupujúci rozhodne odstúpiť od zmluvy v tejto lehote a splní podmienky uvedené nižšie, bude mu vrátená kúpna cena a náklady na najlacnejší spôsob doručenia tovaru, ktorý predávajúci kupujúcemu ponúkol.

Pri odstúpení od kúpnej zmluvy dodržiavajte nasledujúce body:

Najneskôr do 14. dňa od prevzatia tovaru zašlite predávajúcemu list o odstúpení od zmluvy. Na tento účel môžete použiť formulár na odstúpenie od zmluvy. Vyplňte ho a potom ho pošlite e-mailom na adresu reklamace@2sport.sk a priložte k tovaru. 

Tovar doručte späť do skladu na vlastné náklady (neposielajte na dobierku):

ABISTORE Sport s r.o., Reklamačné oddelenie, U Cihelny 230/3, 748 01 Hlučín, Česká republika

najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Odporúčame, aby ste tovar zaslaný v rámci tohto odstúpenia od zmluvy vrátili v pôvodnom neporušenom obale, tovar by nemal javiť známky používania, mal by byť nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) a s kópiou dokladu o kúpe. Odporúča sa tovar pri preprave poistiť. 

Peniaze za tovar a náklady na najlacnejší spôsob doručenia, ktorý ponúka internetový obchod, budú vrátené rovnakým spôsobom, ako boli prijaté, do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu peniaze vynaložené pred tým, ako kupujúci odovzdá tovar predávajúcemu alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.

Ak sa hodnota tovaru znížila (tovar bol čiastočne spotrebovaný alebo opotrebovaný v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, ako je potrebné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti; tovar je nekompletný alebo poškodený), kupujúci je povinný nahradiť chýbajúcu hodnotu v peniazoch. 

Podrobnejšie informácie nájdete na adrese https://www.2sport.sk/obchodne-podmienky/.

Príloha č. 1 - Formulár pre reklamáciu

Príloha č. 2 - Formulár pre odstúpenie od zmluvy

phone
Zavolajte nám
chat
Alebo nám napíšte na
Prihlásenie
Nemáte ešte účet?Zaregistrujte sa.