Kolobežka NILS Extreme HM229 je vhodná pre deti aj dospelých. Charakteristikou modelu HM229 je tlmič na prednom i zadnom kolese a a ručne ovládaná brzda. Hmotnosť je 6 kg a nosnoť 100 kg.... Viac informácií
Kolobežka NILS Extreme HM229 je vhodná pre deti aj dospelých. Charakteristikou modelu HM229 je tlmič na prednom i zadnom kolese a a ručne ovládaná brzda.
Skladacia hliníková konštrukcia je ľahká, pevná a po zložení nie je problém s kolobežkou cestovať napríklad v autobuse, alebo električke. HM229 sa tiež ľahko zmestí do kufra osobného automobilu, kde nezaberie veľa miesta a môžete si ju tak vziať so sebou napríklad na dovolenku.
Systém odpruženia zvyšuje jazdný komfort. Tlmiče pohlcujú nárazy a jazda po nerovnom asfalte, alebo dlažobných kockách je príjemnejšie a tichšiu. Robustný zadný blatník slúži ako nožný, prítlačná brzda, pod blatníkom sa skrýva samostatná, malá brzda, ktorá je ovládaná páčkou z riadidiel. Riadidlá sú opatrené gumovými rukoväťami, ktoré zaisťujú pevný a pohodlný úchop. Veľké kolesá sú osadené ložiskami ABEC 9. Táto kombinácia zabezpečuje rýchlu, plynulú a bezpečnú jazdu. Blatník na prednom kolese ochráni pred znečistením pri prejazde cez kaluže.
Parametre:
Upozornenie:
Tento parameter určuje typ brzdy na zadnom kolese.
Flexi Fender je nožná brzda, ktorá slúži aj ako blatník. Tento blatník je vyrobený z jedného kusu pružnej ocele a je priskrutkovaný priamo k nášľapu kolobežky. Táto brzda je najlacnejšia a najviac namáhaná.
Nášľapná brzda slúži aj ako blatník, ktorý je k rámu kolobežky pripevnený pomocou osi s pružinou. Ide o najpoužívanejší typ brzdy v skladacích kolobežkách.
Brzda V-Brake sa ovláda pákou na riadidlách. Lanko je vedené priamo na brzdové rameno, a preto je brzdný účinok veľmi účinný a dobre dávkovateľný.
Cantilever je názov pre predchodcu "V" bŕzd. Lano je vedené k tiahlu, cez ktoré prechádza lanko spájajúce brzdové ramená. Brzdný účinok je oveľa nižší ako pri V-brake.
U-Brake je predchodcom brzdy cantilever. Ide o najzákladnejší model brzdy, kde sa konštrukcia v tvare U rýchlo upchá napríklad blatom. Brzdný účinok je podobný ako pri brzdách cantilever.
Kotúčová brzda má oveľa väčší brzdný účinok ako akákoľvek iná ráfiková brzda. V kolobežkách sa na zníženie hmotnosti používajú mechanické brzdy. Pri mechanických brzdách sa ovláda len vonkajší piestik a vnútorný piestik sa musí nastavovať ručne vo veľmi presných a pravidelných intervaloch, inak sa môže brzdový kotúč ohnúť. Brzdný účinok je tiež nižší ako u hydraulických bŕzd používaných na bicykloch.
Kombinácia nášlapnej a tlakovej brzdy sa používa pri vyšších modeloch skladacích kolobežiek, kde brzdný účinok nožnej brzdy podporuje malá tlaková brzda ovládaná z riadidiel. Tlaková brzda pozostáva z kovového odliatku, ktorý po stlačení páčky tlačí priamo na pneumatiku kolobežky.